DE TELEGRAAF: “TÜRKLERİN ÖFKESİ ARTIYOR”


De Telegraph gazetesi, “Türklerin öfkesi artıyor”  diye yazdı.
Erdoğan’ın Hollanda’yı yeniden sert bir dille eleştirdiğini belirten Hollanda’nın köklü gazetelerinden de Telegraaf; internet sitesinde Rotterdam’daki Türk konsolosluğu önünde yaşananlara değinirken, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Hollanda’yı yeniden sert bir şekilde eleştirdiği ve Lahey’in önümüzdeki parlamento seçimlerini Ankara ile olan ilişkilerine tercih etmesi halinde Hollanda’nın bunun faturasını ödeyeceğini söylediği yer aldı.
Gazete, Almanya’nın Dam meydanında protesto yapan Türklere de sitesinde geniş yer verirken, “Türklerin öfkesi artıyor” dedi.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANKARA'NIN ORHAN VELİ'Sİ...

AYDIN OPORTÜNİZMİ VE PROLETARYA SOSYALİZMİ...

CUMHURİYETİN YEŞİL ANITI: GENÇLİK PARKI