De
Telegraph gazetesi, “Türklerin öfkesi artıyor”
diye yazdı.
Erdoğan’ın
Hollanda’yı yeniden sert bir dille eleştirdiğini belirten Hollanda’nın köklü
gazetelerinden de Telegraaf; internet sitesinde Rotterdam’daki Türk
konsolosluğu önünde yaşananlara değinirken, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Hollanda’yı
yeniden sert bir şekilde eleştirdiği ve Lahey’in önümüzdeki parlamento
seçimlerini Ankara ile olan ilişkilerine tercih etmesi halinde Hollanda’nın
bunun faturasını ödeyeceğini söylediği yer aldı.
Gazete, Almanya’nın Dam
meydanında protesto yapan Türklere de sitesinde geniş yer verirken, “Türklerin
öfkesi artıyor” dedi.
Yorumlar
Yorum Gönder