MÜNCHNER MERKUR: “ALMAN VATANDAŞLARI, KENDİLERİNİ FAŞİST OLARAK TANIMLAYAN TÜRKİYE’YE TATİLE GİTMEMELİ”


Münchner Merkur gazetesi, Ankara’nın Nazi benzetmesine sade Alman vatandaşlarının da bir yanıtı olabileceğini belirterek, “Her kim Alman vatandaşı Ankara’dan yükselen küstahlıklara açık ve net bir yanıt vermek istiyorsa, bu yanıtı kendi verebilir… Yaz tatilini geçirmek üzere ev sahibi ülkenin kendisini ‘faşist’ olarak nitelemeyeceği başka bir ülkeye giderek… dedi. 
Alman gazetesi, “Avrupa gücünü Erdoğan’a ve onun sözlerle savaşına kendisini kaptırmama yönündeki soğukkanlılığından, ama aynı zamanda sesini kısmamaktan alıyor. Hollanda’nın Türkiye’ye gidecek turistlere uyarıda bulunması herhalde kimi diplomatik girişimden çok daha etkili olacaktır. Erdoğan’ın uğrunda tüm zırvalıklardan kaçınmadığı başkanlık referandumu nisan ayında sona erecek. Ama ekonomisi kötü durumda olan Türkiye’nin nisan ayının çok çok sonrasında da Avrupa’dan turistlere ihtiyacı olacak. Her kim Alman vatandaşı Ankara’dan yükselen küstahlıklara açık ve net bir yanıt vermek istiyorsa, bu yanıtı kendi verebilir… Yaz tatilini geçirmek üzere ev sahibi ülkenin kendisini ‘faşist’ olarak nitelemeyeceği başka bir ülkeye giderek… . şeklinde kaydetti.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANKARA'NIN ORHAN VELİ'Sİ...

AYDIN OPORTÜNİZMİ VE PROLETARYA SOSYALİZMİ...

CUMHURİYETİN YEŞİL ANITI: GENÇLİK PARKI