WIESBADENER KURIER: “ÖZGÜR BASIN, BAĞIMSIZ YARGI OLMADAN NE YAPILABİLİR Kİ?”
Almanya’da
yayınlanan Weisbadener kurier gazetesi; “Ortamın güvenli olmadığını
gösterebilmek için şu an içinde bulunduğumuz durum ne kadar bilinçli yaratıldı?
Türkiye’de Kürtlerle sürdürülen barış görüşmeleri hükümet tarafından
durduruldu, Temmuz ayındaki darbe girişiminin nedenleri hala açıklığa
kavuşturulmadı. Zaten bunu kim yapabilir ki? Özgür basın, bağımsız yargı ve
polis memurları diye bir şey pek kalmadı” diye yazdı.
Yorumlar
Yorum Gönder