WIESBADENER KURIER: “ÖZGÜR BASIN, BAĞIMSIZ YARGI OLMADAN NE YAPILABİLİR Kİ?”



 
 
 

Almanya’da yayınlanan Weisbadener kurier gazetesi; “Ortamın güvenli olmadığını gösterebilmek için şu an içinde bulunduğumuz durum ne kadar bilinçli yaratıldı? Türkiye’de Kürtlerle sürdürülen barış görüşmeleri hükümet tarafından durduruldu, Temmuz ayındaki darbe girişiminin nedenleri hala açıklığa kavuşturulmadı. Zaten bunu kim yapabilir ki? Özgür basın, bağımsız yargı ve polis memurları diye bir şey pek kalmadı” diye yazdı.

 

 

 

 

 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANKARA'NIN ORHAN VELİ'Sİ...

AYDIN OPORTÜNİZMİ VE PROLETARYA SOSYALİZMİ...

CUMHURİYETİN YEŞİL ANITI: GENÇLİK PARKI