beni aramayın

beni aramayın
yarından sonra yokum...
yakamozlar, ahtopotlar, iskarpinler
med cezir bir gece nin
esrik kalıntıları
oltalanmış balığın...
sessiz haykırışları
beni aramayın
yarından sonra yokum...




beni aramayın
yarından sonra yokum...
denizde halkalı taş,
ağaçta kuş cıvıltıları
ayakta  telaş,
aşk kıpırtıları
ve delik bir ayakkabı da üşüyen
çıplak çocuk ayacıkları
 beni aramayın
yarından sonra yokum...

beni aramayın
yarından sonra yokum...
 eşini kaybetmiş hüzünlü çoraplarım
 bozuk yiyeceklerden
 karnı guruldayan buzdolabım
bir dargın bir barışık aşklarım
 beni aramayın
yarından sonra yokum...

beni aramayın
yarından sonra yokum...
nağmelerini yitiren şarkılar
imgeleyen ama inlemeyen şiirler
düşüncenin esareti,
 vicdanın bekareti
"anlam"ın şahadeti
 beni aramayın
yarından sonra yokum...

beni aramayın
yarından sonra yokum...
çocuklar öldürülürken her yerde
hiç bir şey yokmuşcasına
aymazsak bugünde
aslında "yarın"da yok
beni aramayın

yarından sonra yokum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PAPAZIN BAĞI: BİR CENNET PARÇASININ HİKAYESİ...

ANKARA’NIN İKİ YÜZYILANA DAMGA VURMUŞ BİR TARİHİ YAPIT: ABİDİNPAŞA KÖŞKÜ

şarap,kadın,şiir...-şiir-