15 TEMMUZ'U MÜFREDATA ALIN DA, PEKİ ŞUNLARI DA ANLATACAK MISINIZ ÇOCUKLARA...
Milliyet Yazarı Mehmet Tezkan bugünkü köşe yazısında 15 Temmuz karanlık
hadiselerinin eğitim müfredatına dahil edilmesi konusunda iktidara "ahretlik
sorular" yöneltmiş.
Tezkan'ın "15 Temmuz kalkışması müfredata girdi..
Okullarda anlatılacak.. Milli Eğitim, okul öncesi eğitimin yaz bölümünde
de anlatılması talimatını vermiş..
Ama nasıl
anlatılacağını belirtmemiş..
Sahi, 15 Temmuz’u
okullarda nasıl anlatacaklar?
15 Temmuz denilen hadise, sadece bir grup askerin ayaklanması
değil ki.. Evveliyatı var, örgütlenmeleri var.. Devletin kılcal damarlarına
girmeleri var.. Büyüyüp palazlanmaları var.." sorularıyla başladığı yazısının
tamamı şu şekilde.
"15
TEMMUZ NASIL ANLATILACAK?
Ama nasıl anlatılacağını belirtmemiş..
Sahi, 15 Temmuz’u okullarda nasıl anlatacaklar?
15 Temmuz denilen hadise, sadece bir grup askerin ayaklanması
değil ki.. Evveliyatı var, örgütlenmeleri var.. Devletin kılcal damarlarına
girmeleri var.. Büyüyüp palazlanmaları var..
***
Öğrencilerin
o askerlerin neden ayaklandığını anlayabilmeleri için işe baştan başlamak
gerekir..
Cemaatlerin
ne olduğu...
Fethullahçı
cemaat yapısının nasıl beyin yıkadığı..
Işık
okullarında gençlerin nasıl yetiştirildiği..
Ağabey, abla,
sivil imam ilişkisi..
Himmetin ne
olduğu..
Toplanan
paraların nereye gittiği..
Cemaat
görünümlü yapının devlet içinde nasıl örgütlendiği, adamlarını yargıya,
bürokrasiye, polise, askere nasıl yerleştirdiği..
Üniversite
sınav sorularını nasıl çaldıkları.. O sorularla üniversiteye nasıl adam
soktukları..
KPSS sınavlarında aynı yöntemi
izleyerek kamuya nasıl eleman soktukları..
Neden
öğretmen kadrolarına hakim olmak için olağanüstü çaba sarf ettikleri..
Polisin,
askerin istihbarat alanlarını nasıl ele geçirdikleri..
On binlerce
cemaatçiyi nasıl polis yaptıkları..
Hâkimler Savcılar
Yüksek Kurulu’nu nasıl ele geçirdikleri..
Kendiyle
uğraşanları, kendilerine karşı olanları uydurma iddialarla nasıl hapse
attıkları..
Orduyu ele
geçirmek için nasıl kumpas ve tezgâh kurdukları.. Neden öncelikle Deniz Kuvvetleri ile
Hava Kuvvetleri’ni çökertmek için çalıştıkları..
Cemaatçilerin
nasıl özel yetkili hâkim ve savcı yapıldığı.. O savcı ve hâkimlerin olağanüstü
yetkiler kullanarak yüzlerce dava açtığı..
Binlerce
kişiyi hapse attıklarını..
Ordudaki 360
generalden 160’ının nasıl cemaatçi çıktığı..
Cemaatçilerin
devletin önemli makamlarına nasıl geldiği.. Nasıl vali, kaymakam, daire bakanı
gibi makamlara oturduğu..
Devletin
kilit noktalarına yerleşen; general, albay, polis müdürü, istihbarat müdürü,
savcı, hâkim, vali, kaymakam, bürokrat, akademisyen, öğretmen, gazeteci,
yayıncı ve işadamının bir araya gelerek neden paralel devlet kurduğu..
Paralel
devlet kurma gücüne nasıl kavuştukları..
Paralel
devletin FETÖ denen örgüte dönüştüğü..
O örgütün
neden byLock denen gizli haberleşme ağını kullandığı..
Kurdukları
paralel devletin amacının ne olduğu..
Anlatılmadan
15 Temmuz ayaklanması anlatılamaz..
Anlatılsa
bile anlaşılmaz!...
Sıkılmasalar
Fetö’yü Atatürkçü yapacaklar
Fethullah Gülen ‘15
Temmuz’u laik-ulusalcı bir kesim yapmış olabilir’ dedi ya..
Hemen üstüne
atladılar, dillerine doladılar..
Efendim,
neden laik kesim cevap vermiyormuş..
Sessiz
kalıyormuş falan filan..
Akıllarınca
kafa karıştıracaklar.. CHP Lideri cevap verdi işte..
***
Cevap vermek
de gerekmiyor.. 15 Temmuz’da ayaklananların kim oldukları belli değil mi?
Fethullahçı hâkimlerin, savcıların, polislerin isimleri belli değil mi?
Onların hangi
okullarda kimler tarafından yetiştirildikleri ortada
değil mi?
Laiklikle..
Atatürkçülükle
ne ilgileri var?
Ulusalcı
olsalar ordunun altını oyarlar mıydı? Atatürkçü olsalar paralel devlet kurup
bütün kurumları iki paralık ederler miydi?
***
Fethullahçıların
at koşturduğu, güçlü olduğu dönemde alkış tutanlar Fethullah’ın bu sözünün üzerine
atlamış, sörf yapmaya kalkıyor..
Düne kadar
FETÖ’nün medya ayağıyla kol kolaydılar..
İnsanda biraz
sıkılma olur..
İnsan biraz
geçmişte yazdıklarını, söylediklerini düşünür..
En azgını
eski Fethullahçı yazar..
Yorumlar
Yorum Gönder