beni aramayın...

beni aramayın
yarından sonra yokum...
yakamoz, ahtopot, iskarpin...
esrik kalıntıları
med cezir bir gecenin...
oltalanmış balığın
haykırışındaki sessizlik
.asıl sokağa düşmüş biziz
asıl biziz çeken tineri...
beni aramayın
yarından sonra yokum...

beni aramayın
yarından sonra yokum...
denizde halkalı taş,
ağaçta kuş cıvıltıları,
ayakta telaş,
yürekte aşk kıpırtıları,
ve delik bir ayakkabı da üşüyen
çocuk ayacıkları...
beni aramayın
yarından sonra yokum...
beni aramayın
yarından sonra yokum...
eşini kaybetmiş hüzünlü çoraplarım
bozuk yiyeceklerden
karnı guruldayan buzdolabım
bir dargın bir barışık aşklarım.
masumiyete en büyük küfürdür
bir çocuğun çıraklığı...
beni aramayın
yarından sonra yokum...
beni aramayın
yarından sonra yokum...
nağmelerini yitiren şarkılar
imgeleyen ama inlemeyen şiirler
düşüncenin esareti,
vicdanın bekareti
"anlam"ın şahadeti.
gelini de gelini çocuk gelini...
beni aramayın
yarından sonra yokum...
beni aramayın
yarından sonra yokum...
çocuklar sömürülürken
tecavüz edilirken
ve öldürülürken her yerde
hiç bir şey yokmuşçasına
aymazsak bugünde
aslında "yarın"da yok...
beni aramayın
yarından sonra yokum..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PAPAZIN BAĞI: BİR CENNET PARÇASININ HİKAYESİ...

ANKARA’NIN İKİ YÜZYILANA DAMGA VURMUŞ BİR TARİHİ YAPIT: ABİDİNPAŞA KÖŞKÜ

şarap,kadın,şiir...-şiir-