"DAMAT" TARTIŞMASI BÜYÜYOR...

ABDÜLKADİR SELVİ VE AHMET HAKAN ile ilgili görsel sonucu
 

Bugün Hürriyet gazetesinde Abdülkadir Selvi ve Ahmet Hakan son günlerin popüler konularından biri olan "damatlar" soruruna değindi.  ...Abdülkadir Selvi, "Adaletin Damatlarla İmtihanı" başlıklı yazısında "damatlar" konusunun FETÖ ile mücadelede ayrımcılık yapıldığı ve birilerinin korunduğu algısının oluşmasına yol açtığına vurgu yaparak " FETÖ’yle mücadelede, birilerinin korunduğu şeklinde bir algının oluşmasına izin vermemeliyiz. Bir süredir, ‘Damatlar’ tartışması yaşanıyor. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş’ın damadı Ömer Faruk Kavurmacı ile eski Meclis Başkanı Bülent Arınç’ın damadı Ekrem Yeter’in serbest bırakılması, müthiş bir kırılmaya yol açtı. Ceza hukuku, aile hukuku, ticaret hukuku, devletler hukuku gibi yeni bir dal doğdu; ‘Damatlar Hukuku’." değerlendirmesinde bulunuyor.

Ahmet Hakan ise damadının serbest bırakılması üzerine Bülent Arınç'ın " damadım delil olymadığı için serbet bırakıldı, benim damadım olduğu için değil" mealindeki açıklamayı eleştiriyor.   Hakan, "Bülent Arınç şunları deseydi" başlıklı yazısında şunları söylüyor:

- “DAMADIM tutuksuz yargılanırken... Gazetecilerin tutuklu yargılanmasını içime sindiremiyorum... Bu haksızlıktır” deseydi...

- “Damadım sabit ikametgâh adresi olduğu için tahliye edildi... İyi de diğerleri konargöçer mi Allah aşkına” deseydi...

- “Damadım adaletin şefkatli kollarını bütün ruhuyla hissederken... Diğer tutukluların şefkatsizlik girdabında sürüklenmesini asla kabul edemem” deseydi...

- “Damadım söz konusu olsa bile... Kızımın gözyaşları söz konusu olsa bile... Torunlarım söz konusu olsa bile... Adalette eşitliği savunurum” deseydi...

Belki pek bir şey değişmezdi ama hiç değilse...

Türkiye iki dakikalığına güzelleşirdi vallaha..."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PAPAZIN BAĞI: BİR CENNET PARÇASININ HİKAYESİ...

ANKARA’NIN İKİ YÜZYILANA DAMGA VURMUŞ BİR TARİHİ YAPIT: ABİDİNPAŞA KÖŞKÜ

şarap,kadın,şiir...-şiir-