ERSOY DEDE'NİN SAVCILIĞI...


ersoy dede ile ilgili görsel sonucu

Son günlerde Enis Berberoğlu olayı ile ilgili yazdıklarıyla dikkat çeken Star Gazatesi yazarı Ersoy Dede bugünkü "İki Solcu Milletvekili" başlıklı yazısında bu kez de eski CHP milletvekili Rıza Türmen ve HDP milletvekili Sırrı Süreyya Önder'in olayla bağlantılı olabileceği imasında bulundu.

Dede,  "Bu arada, iddianamede dikkatlerden kaçmış bir detay daha var.. Ona dikkat çekmek istiyorum.. Berberoğlu’nun avukatı Murat Ergün’ün; “..O gün Can Dündar’ı iki milletvekili daha aradı..” sözleri.. Burası önemli.. Zira en somut kanıt olarak Can Dündar’ın, kitabında yer verdiği;  “.. bana bu görüntüleri bir solcu milletvekili verdi..” ifadesi değerlendiriliyor.. O halde bahse konu 27 Mayıs 2015’te, Can Dündar kaç milletvekili ile görüştüyse hepsine bakılması gerekmez mi?.. İddianameye ‘savunma’ altında giren bu bilginin peşine düştüm.. O gün, Enis Berberoğlu dışında Can Dündar’ı arayan milletvekillerinin kim olduğunu çıkardım.. Biri Sırrı Süreyya Önder, diğeri Rıza Türmen..  Sanırım ikisi de  “solcu” tanımına uyuyor.. Ancak çok ilginç ki hiçbirinin ismi soruşturmaya dahil edilmemiş.. Soruşturmayı ben yürütüyor olsaydım, Can Dündar’ın, o gün bindiği taksinin şoföründen ekmek aldığı fırıncıya kadar hepsini sorgulardım.. Açıkça “bir solcu milletvekili” diye yazdığı halde, o gün telefonla konuştuğu iki solcu milletvekili neden pas geçilmiş, anlayamadım.." diyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PAPAZIN BAĞI: BİR CENNET PARÇASININ HİKAYESİ...

ANKARA’NIN İKİ YÜZYILANA DAMGA VURMUŞ BİR TARİHİ YAPIT: ABİDİNPAŞA KÖŞKÜ

şarap,kadın,şiir...-şiir-