RUSYA’NIN SESİ: “TÜRK HÜKÜMETİ, SOMA FAİCASINDAKİ KURBANLARIN AİLELERİNE CILIZ BİR YARDIM YAPTI”


 

Rusya’nın sesi, Soma faciasında birkaç hafta geçmesine rağmen kurbanların ailelerinin hükümetten çok cılız bir yardım aldıklarını kaydetti.

Soma faciasında birkaç hafta geçmesine rağmen kurbanların ailelerinin hükümetten çok cılız bir yardım aldıklarını ifade eden Rusya’nın Sesi, “Türkiye’nin hükümeti, ailelere ayakta kalmaları için şimdiye kadar çok küçük bir yardım yaptı” dedi.

Türk hükümetinin madencilik kuralları ve güvenlik standartları konusunda Çin’den esinlenmesi gerektiğini belirten Rusya’nın Sesi, “Soma madencilik faciasından iki haftadan fazla geçmesine rağmen kurbanların aileleri hala şokta ve nakite ihtiyaçları nedeniyle kaygı içinde. Türkiye’nin hükümeti ailelere ayakta kalmaları için şimdiye kadar çok küçük bir yardım yaptı ancak belki madencilik kuralları ve güvenlik standartları konusunda ideal tavsiyeler için Çin’e bakmalı. Dünya’nın en büyük kömür üreticisi Çin’de madencilik kazalarında ölüm oranları yüzde 75 azalttı. Türkiye, yeni güvenlik standartlarını benimser ve Çin modelini incelerse eğer, belki kardan önce insanları gözeterek kamuoyunun güvenini yeniden kazanabilir” sözleriyle haberini noktaladı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PAPAZIN BAĞI: BİR CENNET PARÇASININ HİKAYESİ...

ANKARA’NIN İKİ YÜZYILANA DAMGA VURMUŞ BİR TARİHİ YAPIT: ABİDİNPAŞA KÖŞKÜ

şarap,kadın,şiir...-şiir-